سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب ایران در اصفهان افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فردا چهارشنبه 19 دی ماه همزمان با اختتامیه بیست و چهارمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان، دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، اصغر مختاری در این باره گفت: در جشن دوسالانه کتاب اصفهان، 50 نفر از برگزیدگان حوزه کتاب و کتابخوانی در بخش‌های 10 گانه علوم طی مراسمی با حضور اصحاب نشر و فرهنگ در تالار فرشچیان اصفهان، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: امسال نیز مسئولیت داوری جایزه کتاب اصفهان به خانه کتاب سپرده شد و آثار توسط این موسسه در بخش‌های کتاب تولیدی و بخش ویژه بررسی و داوری شده‌اند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین با اشاره به ضرورت افتتاح خبرگزاری کتاب در اصفهان افزود: با  توجه به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه نشر و کتاب، دفتر نمایندگی خبرگزاری کتاب به دبیری الهام شهیدان، از نویسندگان اصفهان و خبرنگاران فعال حوزه کتاب گشایش می‌یابد که امیدواریم با افتتاح این نمایندگی شاهد اعتلای وضعیت کتاب و کتابخوانی در شهر باشیم.

مختاری تأکید کرد: حضور نخبگان و چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر در این استان، پیشینه و جایگاه فرهنگی تاریخی شهر اصفهان در تاریخ ادبیات و فعالیت ناشران متعدد در این استان، اصفهان را به یکی از مراکز اصلی نشر کتاب کشور تبدیل کرده است.

بر اساس این گزارش، بیست و چهارمین جشن دوسالانه کتاب اصفهان روز چهارشنبه 19 دیماه از ساعت 9 صبح با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیرعامل خانه کتاب، سردبیر خبرگزاری کتاب ایران و معاون توسعه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فرشچیان اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها