شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
«دختری در تعقیب ماه» منتشر شد

رمان «دختری در تعقیب ماه» نوشته سارا ادیسون اَلن با ترجمه فاطمه خسروی به تازگی از سوی نشر نون منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) دختری در تعقیب ماه داستان شهر کوچک جنوبی و عجیب است که یک ماه جادویی دارد و دو زن کاملا متفاوت کشف می‌کنند چطور جایگاهشان را در این دنیا پیدا کنند. امیلی بندیک به امید پرده برداشتن از رازهای زندگی مادرش به مولابی، کالیفرنیای شمالی، آمده است، اما به محض اینکه پا به خانه‌ای می‌گذارد که مادرش در آن بزرگ شده با پدربزرگی که هرگز ندیده روبه‌رو می‌شود و در می‌یابد اسرار در مولابی فاش نشده‌اند، بلکه نوعی سبک زندگی هستند.

سارا ادیسون، نویسنده آمریکایی، در این رمان خواننده را با فضایی غیرمنتظره مواجه می‌کند. این نویسنده تجربیات دوست‌داشتنی رشد یافتنش در جنوب آمریکا را با رنگ و بویی از رئالیسم جادویی حال و هوای عاشقانه و آرامش شهرهای کوچک می‌آمیزد. کتاب‌های سارا ادیسون تاکنون به بیش از 30 زبان ترجمه شده‌اند و بیش از 2میلیون نسخه از آن‌ها فروش رفته است.
 
در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «وقتی به مِین استریت رسیدند، جولیان می‌توانست بگوید که امیلی کمی شوکه شده بود. معمولا یکسری برای اولین بار بود که به آن جشنواره می‌آمدند. بیشتر مردم فکر می‌کردند چون مولابی شهر کوچکی است، جشنواره‌اش هم کوچک است، اما جشنواره باربکیوی مولابی بزرگ‌ترین جشنواره باربکیو در جنوب شرق بود و افراد زیادی را از سرتاسر کشور جذب می‌کرد. خیابان به ماشین‌ها نزدیک بود، و چادرهای سفید تا آنجا که چشم کار می‌کرد امتداد یافته بودند. بالای چرخ‌فلک از دور دیده می‌شد. بوی پیچیده در هوا شدید و مطبوع بود، مثل این بود که تو فر باشی. همان‌طور که راه خود را از میان خیابان شلوغ باز می‌کردند، چندین چادر باربکیو را پشت سر گذاشتند، و در نهایت به مرکز جشنواره رسیدند...»
 
رمان «دختری در تعقیب ماه» اثر سارا ادیسون اَلن با ترجمه فاطمه خسروی در 256صفحه با شمارگان 1000 نسخه به بهای 33هزارتومان توسط نشر نون راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها