شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
کتابی که در نماز جمعه رونمایی شد

«شانزده سال بعد» روایت شهیدی که پیکرش پس از گذشت 16 سال، همچنان سالم مانده بود، با حضور تنی چند از آیات عظام در قم رونمایی شد.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، کتاب «شانزده سال بعد» بعد از نماز جمعه قم با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری دبیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب، آیت‌الله عباس کعبی، آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری و تنی چند از شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه در مصلای قدس قم رونمایی شد.
 
این کتاب درباره شهید محمدرضا شفیعی از رزمندگان تخریب لشکر 17 است که در سال 1365 در عملیات کربلای 4 مجروح شد و به اسارت نیروهای بعثی درآمد و پس از 10 روز اسارت در عراق، به دلیل عدم رسیدگی به جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید در عراق به عنوان یک اسیر ایرانی به خاک سپرده شد و سرانجام پس از 16 سال، در سال 1381 کاملا سالم از خاک خارج و به ایران بازگردانده شد.
 
کتاب «شانزده سال بعد» در 16 فصل و 212 صفحه نوشته شده و با شمارگان 2000 نسخه به قیمت 15 هزار تومان از طرف موسسه حماسه 17 و انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده ‌است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها