چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
راه‌اندازی بخش نوسوادان در یک کتابخانه عمومی یزد

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از راه‌اندازی بخش نوسوادان کتابخانه عمومی علامه جعفری یزد خبر داد.

حامد عطارها معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های کتابخانه عمومی «علامه جعفری یزد» به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: در راستای عمومی‌تر شدن خدمات کتابخانه‌ای بخش نوسوادان کتابخانه عمومی «علامه جعفری» یزد افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی «علامه جعفری» یزد یکی از کتابخانه‌های فعال ما در استان یزد است که سال گذشته بهسازی و نوسازی شده و در این راستا نیز بخش نوسوادان این کتابخانه‌ عمومی افتتاح شده است.

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد یادآور شد: ما در اولویت کارهای خود در کتابخانه‌ها راه‌اندازی و تجهیز بخش‌های کودک، نوجوان و نوسوادان پیگیری می‌کنیم.

عطارها تصریح کرد: هدف ما ریشه کن کردن بی‌سوادی است و سعی می‌کنیم تا با ایجاد امکانات به گونه‌ای فراگیر، سواد را برای اقشار مختلف ارتقا دهیم.

وی گفت: در این بخش منابع مورد نیاز نوسوادان تامین شده است و افرادی که در حال سوادآموزی هستند، می‌توانند با مراجعه به این بخش مطالب مورد نیاز خود را دریافت کرده و مطالعه کنند.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: ما می‌توانیم از این طریق دسترسی افراد را به منابع مورد نیاز آسان کرده و آنها را به مطالعه بیشتر این منابع، ترغیب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها