یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
​چرا غرب وقت و هزینه‌های زیادی صرف اسلام‌هراسی می‌کند؟

کتاب «اسلام‌هراسی و رسانه‌های غربی» ضمن اشاره به برجسته‌ترین نکات مرتبط با اسلام‌هراسی در غرب ، درصدد پاسخ به این پرسش است که چرا غرب وقت و هزینه‌های زیادی صرف اسلام‌هراسی می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «اسلام‌هراسی و رسانه‌های غربی» نوشته مشترک ایرج حامدی کلخوران سونیا امیرپور در دو فصل کلی ضمن بیان کلیات به بررسی وضعیت مسلمانان در اتحادیه اروپا می‌پردازد.
 
چرایی اسلام‌هراسی، ایدئولوژی اسلام سیاسی، تاریخچه اسلام‌هراسی، عوامل شکل‌گیری اسلام‌هراسی در غرب، ایجاد فرقه فراماسونری، سینمای آمریکا چه نقشی در اجرای پروژه دین نوین جهانی دارد؟، نظم نوین جهانی از دیدگاه مقام معظم رهبری،‌ طرح مسائل مربوط به خشونت و منازعه و تروریسم، فهم چهارچوب رویکرد رسانه‌های غربی نسبت به اسلام، دشمن‌تراشی یکی از مهمترین برنامه‌های رسانه‌های غربی، برخی فیلم‌های توهین‌آمیز نسبت به پیامبران الهی، سناریوهای هالیوود برای تصویرسازی و اهانت به پیامبر اکرم (ص)، تحریف سیما و زندگی پیامبر اکرم (ص)، نفوذ صهیونیسم بر رسانه‌های خبری، شمه‌ای از روش‌های تهاجم فرهنگی صهیونیسم علیه مسلمانان، پیوند وهابیون با همجنس‌گرایان، چیستی جریان‌های تکفیری، دیدگاه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره جریان‌های تکفیری و پیامدهای منطقه‌ای رشد گروه‌های تکفیری، برخی از سرفصل‌های کتاب حاضر هستند.
 
در بخشی از پیشگفتار این کتاب می‌خوانیم: «در این کتاب به برجستگی‌های ذرات متراکم اسلام‌هراسی در غرب پرداخته شده است: اینکه چه چیز باعث می‌شود غرب اقدام به اسلام‌هراسی کند؟ و چه عاملی باعث شده که غرب وقت و هزینه‌های کلانی صرف مقابله با اسلام کند؟ ابزارهایی که غرب برای این هدف از آن‌ها استفاده می‌کند، کدام هایند؟ علت گستردگی ابزارآلاتی که غرب به آن چنگ می‌زند و دست نیاز به سوی آن دراز می‌کند، چیست؟ و به‌طور کلی هدف غرب در استفاده از این ابزارها چه می‌تواند باشد؟ و تاثیر این فعالیت‌ها و استفاده از این ابزارها هم در جوامع اسلامی و هم در جوامع غربی چگونه است؟»
 
نخستین چاپ کتاب «اسلام‌هراسی و رسانه‌های غربی» در 432 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 45 هزار تومان از سوی انتشارات نگین سبلان راهی بازار نشر شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها