دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
رونمایی از اولین کتاب گروه انتشاراتی خزه‌وسنگ با حضور غبرائی و پوری

نخستین کتاب گروه انتشاراتی خزه‌وسنگ با عنوان «وقتی که او رفت»، اثر لیزا جوئل در کتابفروشی کورش نشرچشمه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گروه انتشاراتی خزه‌وسنگ، نخستین کتاب خود با عنوان «وقتی که او رفت»، اثر لیزا جوئل، با ترجمه علی شاهمرادی را با حضور مهدی غبرائی و احمد پوری در کتابفروشی کورش چشمه رونمایی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند از ساعت 17 روز سه‌شنبه (11 دی‌ماه) به کتابفروشی کورش نشر چشمه واقع در بزرگراه ستاری شمال، خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه ۵، واحد ۴ مراجعه کنند.

به گفته ناشر عواید فروش این رمان در این مراسم، برای کودکان بیمار تحت حمایت بنیاد همدلان کودک‌ونوجوان هزینه می‌شود.
 
«وقتي كه او رفت» رمانی است تريلر با آدم‌هايی كه عشق و نفرت را همزمان به نمايش می‌گذارند. آدم‌هايی رازآلود در فضايی آميخته با غم و حسرت و عشق، و تلاش برای دوباره ساختن زندگی.

ديلی ميل درباره‌ رمان‌های ليزا جوئل می‌نويسد: «احساساتی عميق و به طرزی غيرقابل باور، هوشمندانه. جوئل از فضای داستان‌های زنانه به سمت داستان‌های جنايی و روان‌شناسانه رفته، ولی فوق‌العاده بودن و درخشيدن را از دست نداده است.»

درباره موضوع این رمان باید گفت که الی، دختر نوجوان خانواده‌ای گرم و صمیمی، ناگهان گم می‌شود و هیچ  رد و اثری از او به دست نمی‌آید. همین اتفاق، سرآغاز ویرانی خانواده و سر برآوردن بحران‌هاست. ده سال بعد، پای مرد مرموزی به زندگی مادر الی باز می‌شود. همزمان پلیس تماس می‌گیرد و خبر می‌دهد که نشانه‌هایی از الی پیدا کرده است.

این رمان در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت‌ژورنال، یواس‌ای‌ تودی و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ بوده است. همچنین از ریل ریدرز امتیاز پنج را دریافت کرده است. این رمان در بین نامزدهای نهایی گودریدز 2018 نیز قرار دارد.

لیزا جوئل که پیش از این با رمان «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» به مخاطبان فارسی‌زبان معرفی شده در 11 دی‌ماه آینده با رمان جدیدش در بازار نشر ایران حضوری دوباره می‌یابد.

کتاب «وقتی که او رفت»، اثر لیزا جوئل با ترجمه علی شاهمرادی در 352 صفحه و با بهای 35 هزار تومان از سوی نشر «خزه» (وابسته به گروه انتشاراتی خزه‌ و سنگ) راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها