سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
نگاه موشکافانه و طنز انتقادی زرویی، جریان نوینی را رقم زد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شاعر طنز پرداز کشورمان، ابوالفضل زرویی نصرآباد، گفت: نگاه موشکافانه و طنز انتقادی زرویی نصرآباد، جریان نوینی را در کشور رقم زد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از یزد، در پی درگذشت شاعر طنزپرداز کشورمان ابوالفضل زرویی نصرآباد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیام تسلیت صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خبر درگذشت استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر و نویسنده طنز پرداز یزدی الاصل، رویدادی تلخ برای جامعه فرهنگی و هنری ایران است.

این شاعر و نویسنده به مدت طولانی به تحقیق و تتبع در ادبیات معاصر ایران پرداخت و در حوزه ادبیات طنز آثار متعددی را خلق کرد.

حضور مرحوم زرویی نصرآباد در عرصه مطبوعات، وجه دیگری از زندگی پربار و پرافتخار ایشان است که نگاه موشکافانه و طنز انتقادی وی جریان نوینی را در کشور رقم زد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت این شخصیت فرهنگی برای آن مرحوم آرزوی علو درجات و برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند بزرگ صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

یادآوری می‌شود، ابوالفضل زرویی نصراباد که اصالتاً اهل دهستان نصرآباد شهرستان تفت است، شنبه شب به علت ضایعه قلبی به دیار باقی شتافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها