پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
کتابداران به عنوان مشاوران و راهنمایان کتاب در جامعه هستند

مدیرکل منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به فعالیت‌های ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: کتابداران به عنوان مشاوران و راهنمایان کتاب در بین جامعه شناخته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از یزد، امیر جهانگیری، مدیرکل منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در  مراسم تجلیل از کتابداران و کتابخوانان برتر استان یزد در کتابخانه دکتر جوادی یزد گفت: ما با شعار «حال خوش خواندن» سعی داریم تا در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی گام برداریم و همکاران ما نیز باید به عنوان مشاوران کتاب به این امر کمک کنند.

وی افزود: وجود 113 کتابخانه فعال در سطح استان یزد، بیانگر این است که مردم این دیار اهل مطالعه و دانش‌اندوزی هستند و علم و آگاهی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: شرکت 26 هزار نفر از مردم استان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار در بخش کتاب و کتابخوانی باشد که اقبال مردم به جشنواره کتابخوانی رضوی، می‌تواند حامل این پیام باشد که متولیان حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد شوق مطالعه در مردم استفاده کنند.

جهانگیری با اشاره به شعار هفته کتاب امسال یعنی «حال خوش خواندن»  نیز گفت: کتابداران به عنوان مشاوران و راهنمایان کتابخوانی، باید تلاش کنند همه اقشار جامعه را به مطالعه ترغیب کنند و «حال خوش خواندن» را در آنان ایجاد و تقویت کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط