شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
مشارکت 671 کتاب‌‌فروش در طرح پاییزه 97

آزاده نظربلند،‌ با بیان این مطلب که 971 کتاب‌فروش در طرح پاییزه کتاب سال 97 مشارکت دارند، از فروش 11 میلیارد و 115 میلیون و 784 هزار و 774 ریال کتاب تا پایان روز دوم خبر داد.

آزاده نظربلند؛‌ معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره پاییزه کتاب 97 بیان کرد: براساس آخرین آمار 671 کتاب‌فروشی برای مشارکت در طرح پاییزه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 521 کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها و 150 کتاب‌فروشی در سایر شهر‌های استان فعالیت می‌کنند.
 
وی افزود: با توجه به آمار‌ها، تا پایان دومین روز فروش، تعداد 47 هزار و 563 عنوان کتاب به ارزش 11 میلیارد و 115 میلیون و 784 هزار و 774 ریال به فروش رفته است.
 
نظر‌بلند درباره پر‌‌فروش‌‌ترین استان‌ها تا پایان روز دوم طرح گفت: استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، فارس، قم، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و همدان در صدر استان‌های پر‌فروش قرار دارند.

معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب ادامه داد: عنوان پر‌فروش‌‌ترین کتاب‌فروشی‌ها نیز به پردیس کتاب مشهد، محام اهواز، شهر کتاب ساری، شهر کتاب مشهد، شهر کتاب همدان،‌ پاتوق کتاب شیراز،‌ دنیای کتاب قم، کتاب‌ ‌آبان مشهد، دهکده کتاب اراک و‌ کتاب‌ رشد(شعبه نادری اهواز) رسید.
 
نظر‌بلند با اشاره به آغاز طرح پاییزه کتاب از امروز بیان کرد: در تهران 102 کتاب‌فروشی عضو طرح هستند و از این تعداد، 94 کتاب‌‌فروشی در مرکز و هشت کتاب‌‌فروشی سایر شهرستان‌های استان مشارکت دارند.            

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها