شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کارگاه نویسندگی «کتاب کودک» در یزد آغاز به کار کرد

کارگاه نویسندگی « کتاب کودک» همزمان با آغاز «هفته کتاب» با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) از یزد، کارگاه نویسندگی «کتاب کودک» همزمان با آغاز «هفته کتاب» با حضور سید خلف حوتی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد آغاز به کار کرد.

این کارگاه نویسندگی یک‌روزه «کتاب کودک» با حضور مستانه فکور، اسدالله شکرانه با شعار «یزد جهانی، شهر کتاب و دانایی» به مناسبت بیست و ششمین دوره هفته کتاب در محل مجتمع فرهنگی امام علی(ع) یزد برگزار می‌شود.
 
سید خلف حوتی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم گفت: این طرح در راستای رسیدن به طرح «پایتخت کتاب ایران» است که امید داریم تا امسال به این عنوان دست پیدا کنیم.

وی افزود: هدف اصلی ما در این راستا جریان‌سازی، ترویج، مطالعه کتاب و کتابخوانی است و ما در مباحث اجرایی و آموزشی، تولیدی فعالیت‌های مختلفی را پیگیری می‌کنیم و سعی داریم تا با آغاز فعالیت‌های متفاوت فرهنگی در این زمینه گام‌های اساسی برداریم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: ما سعی داریم تا جامعه را به عنوان جامعه‌ای کتاب خوان معرفی کنیم زیرا تنها ساخت کتابخانه و کتاب نتوانسته ما را نجات دهد بلکه باید با فرهنگ کتابخوانی در این جهت گار برداریم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط