سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
آیا می‌توان زنان را مجبور به حجاب کرد؟

کتاب «چرا حجاب؟!»، ضمن اشاره به موضوع حجاب و آثار آن در کلام مقام معظم رهبری، به بررسی این موضوع که آیا می‌توان زنان را مجبور به حجاب کرد؟، می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «چرا حجاب؟!» نوشته اسدالله محمدی‌نیا،‌ در هفته دوم آبان‌ماه 97 از سوی انتشارات سبط اکبر (ع) منتشر شده است.
 
فواید حساب و آسیب‌های بدحجابی، راه‌های مقابله با حجاب و پاکدامنی، آیا می‌توان زنان را مجبور به حجاب کرد؟،‌ چهل حدیث پیرامون حیا و عفت،‌ حجاب و آثار آن از نگاه دیگران، حجاب در کلام رهبر حکیم انقلاب، آیا حجاب باعث حریص شدن مردان نمی‌شود؟!، شاید خدا و قیامتی در کار باشد!، عاقبت پارتی‌ها و کاروان‌های عروسی، فصل‌های نه‌گانه کتاب حاضر را شامل می‌شوند.
 
در بخشی از مقدمه این کتاب به نقل از مقام معظم رهبری، آمده است: «اینکه کسانی بخواهند کشور را غرق کنند در فرهنگ غربی و گرایش به فرهنگ غربی را روزبه‌روز در کشور توسعه بدهند، این واقعیتی است. بله! وجود دارد، بعضی‌ها به خاطر اعتقاد و ایمان به فرهنگ غربی،‌بعضی هم از روی ضعف نفس و سست عنصری و عدم توجه و مانند اینها، می‌کشانند کشور را به سمت فرهنگ غربی. این هست، اما اینکه بتوانند انقلاب را از خط خود منحرف کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند، بدانید که قطعاً چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.»
 
نخستین چاپ کتاب «چرا حجاب؟!» در 268 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 18 هزار تومان از سوی انتشارات سبط اکبر (ع) راهی بازار نشر شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها