جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و تطابق چشم و دست خردسالان

مجموعه‌ «کتابِ کار کومُن» ضمن آموزش مفاهیم اولیه به خردسالان‌‌، به تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و تطابق چشم و دست می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌ «کتاب‌ِکار کومن» در 13 عنوان با موضوعات «بیا بچسبانیم»، «بیا تا کنیم»، «بیا کاغذ ببریم»، «بیا رنگ کنیم» تلاش دارد والدین را با خردسالان 2 و 3 سال همراه کرده و به افزایش مهارت در حرکت‌های ظریف مخاطبان کوچک خود بپردازد.
 
گروه مولفان کومن این آثار را در قالب کتاب- بازی خلق کرده‌اند؛ تا آنجا که خردسال اجازه دارد بخشی از کتاب را جهت رنگ کردن، تا کردن و چسباندن از آن جدا کند. این فعالیت‌ها که با همراهی والدین صورت می‌گیرد به تقویت روابط والدین با فرزندان می‌انجامد.
 
همان‌طور که از عناوین و کاربرد کتاب‌ها برمی‌آید، این آثار در دوسطح طراحی شده‌اند و خردسال پس از موفقیت در یک کتاب می‌تواند فعالیت کتاب‌های دیگر را آغاز کنند.
 
در ابتدای هر کتاب  اهداف، مزایا و چگونگی استفاده از آن عنوان شده است. همچنین کتاب‌ها به تفکیک خردسال را با حیوانات، غذاها، وسایل خانه،‌ وسایل نقلیه و تعاملات خانوادگی آشنا می‌کنند.
 

مجموعه‌ «کتابِ کار کومُن» با ترجمه راحیل ذبیحی و شهرام رجب‌زاده به تازگی از سوی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) در نوبت چاپ چهارم و پنجم با قیمت 60 هزار ریال برای هر جلد تجدید چاپ شده‌اند و کاغذ این کتاب‌ها از جنگل‌های صنعتی پایدار تهیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها