دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کلنگ‌زنی کتابخانه فرخی‌یزدی در محل گذر فرهنگ و هنر

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد برنامه‌های هفته «کتاب و کتابخوانی» این نهاد در استان یزد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از یزد؛رقیه دوست‌فاطمیها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد درباره برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در «هفته کتاب و کتابخوانی» به ایبنا گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از راهکارهای موثر در جهت پیشرفت کشور و حل مشکلات است که ما در استان یزد نیز گام‌های موثری در این راه برداشته‌ایم.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه «هفته کتاب» ما برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به صورت روزانه و با حضور مسئولانی استانی و مردم برگزار می‌شود.
 
مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخص این هفته در سطح استان یزد شامل کلنگ‌زنی سالن چند منظوره نگین، کتابخانه فرخی‌یزدی در محل گذر فرهنگ و هنر، برگزاری نشست‌های «یک داستان تازه و یک استکان چای تازه»، برپایی همایش مدیران روابط‌عمومی ادارات، اجرای نشست کتابخوان تخصصی آب و کتاب و شب شعر با موضوع کتاب است.
 
دوست‌فاطمیها ادامه داد: نقد کتاب «اسرار رنج‌ها»، آیین تجلیل از کتابداران برگزیده استان یزد از دیگر برنامه‌های ما در هفته کتاب استان یزد است.
 
وی در پایان گفت: ما در روز ۲۴ آبان ماه نیز عضویت رایگان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی داریم که علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود در کتابخانه‌های عمومی استان ثبت رایگان داشته باشند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها