دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
جمعه‌بازار كتاب اصفهان جابجا می‌شود

به گفته رئیس كمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان مكان فعلی از نور، فضا و امنیت قابل قبولی برخوردار نیست و جابجایی جمعه‌بازار هم به نفع كتاب‌فروشان است و هم صلاح كار مخاطبان در آن است .

فریده روشن (رئیس كمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان؛ از جابجایی جمعه بازار كتاب در اصفهان خبر داد و گفت: این جابجایی پیرو مطالبات شهروندان صورت می‌گیرد و طرح آن از سال گذشته در دست اقدام بوده ولی اكنون زمان اندكی تا اجرای آن باقی مانده است. 

او ادامه داد: مكان فعلی جمعه بازار كتاب در پاركینگ طالقانی است و پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط مدیریت كتابخانه مركزی شهرداری اصفهان محل در نظر گرفته شده برای آن میدان امام علی (ع) است.

به گفته وی مكان فعلی از نور، فضا و امنیت قابل قبولی برخوردار نیست و جابجایی جمعه‌بازار هم به نفع كتاب‌فروشان است و هم صلاح كار مخاطبان در آن است .

رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر تاكید كرد: بدون شك پس از اجرای این طرح شاهد آسایش هر چه بیشتر شهروندان كتابخوان خواهیم بود و بازخوردهای مثبت آن را در جامعه مشاهده خواهیم كرد.

روشن با اشاره به مزیت‌های جمعه‌بازار كتاب متذکر شد: در جمعه‌بازار كتاب علاقه‌مندان به كتاب و كتابخوانی علاوه بر دسترسی آسان به كتاب‌های نایاب می‌توانند كتاب‌های مورد علاقه خود را با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر مكان‌ها تهیه کنند.

وی افزود: امیدواریم در محل جدید جمعه بازار كتاب شاهد نظارت بیشتر و دقیق‌تری از طرف كتابخانه مركزی شهرداری و اداره كل ارشاد اسلامی استان اصفهان باشیم زیرا این دو ارگان از متولیان این طرح بشمار می‌روند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساناز ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    سلام.مکان جمعه بازار کتاب و میخواستم بدونم کجاست
    • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      سلام رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان 15 تیرماه به ایبنا اعلام کردن که جمعه‌بازار کتاب اصفهان به‌زودی (نیمه‌های مرداد) به ارگ جهان‌نما منتقل میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها