شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
نخستین جشنواره کتاب‌های حقوق شهروندی برگزار می‌شود

مدیرمسئول انتشارات حقوق شهروندی از چاپ و نشر 100 عنوان کتاب حقوق شهروندی خبر داد.

مونس کشاورز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن اعلام خبر برگزاری ویژه برنامه‌ای با موضوع حقوق شهروندی در هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه سال جاری افزود: انتشارات حقوق شهروندی در طول بیش از یک سال فعالیت خود و با همکاری استادان و دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور حدود 100 عنوان کتاب حقوق شهروندی راهی بازار نشر کرده است.

وی ادامه داد: نظر به بدیع بودن عناوین بسیاری از این کتب و با توجه به علاقه‌مندی پژوهشگران به تحقیق و پژوهش و نگارش در موضوع حقوق شهروندی سعی کردیم در انتخاب کتاب‌ها برای چاپ و نشر در وهله اول سیاست انبساطی را پیش بگیریم و از نویسندگان این حوزه استقبال کنیم البته به طور همزمان به منظور ارائه آثار با محتوای مطلوب و علمی با همکاری سرای اهل قلم جلسات نقد و بررسی آثار باحضور استادان صاحب نام حقوق بشر و حقوق شهروندی و نویسنده یا نویسندگان و نیز جمع علاقه‌مندان برگزار شده است که منجر به بازبینی برخی آثار و تقویت گفتمان حقوق شهروندی در بین اهالی قلم شده است که برگزاری این جلسات همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، به منظور معرفی آثار و نویسندگان حقوق شهروندی، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه سال جاری نمایشگاه آثار مکتوب در حوزه حقوق شهروندی را با حضور نویسندگان کتب خواهیم داشت که حضور برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه کتاب و موضوعات شهروندی و مطالعات حقوقی آزاد است. برگزاری جلسات رونمایی، معرفی آثار از زبان خود نویسندگان و نیز هم اندیشی درباره موضوعات شهروندی با حضور استادان مربوطه از برنامه‌های این روز خواهد بود.

مدیرمسئول انتشارات حقوق شهروندی در پایان بر ضرورت مشارکت اهالی قلم درباره ترویج موضوع حقوق شهروندی در میان آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: برای ایجاد امکان خرید آثار، انتشارات حقوق شهروندی در هفته کتاب همه آثار خود را با تخفیفات خاص  دانشجویان، فرهنگیان، کتابخانه‌های عمومی و تخصصی، دانش آموزان و اهالی قلم و تخفیف ویژه برای شهروندان ارائه خواهد کرد. اطلاعات کامل زمان و نشانی محل برگزاری تا نیمه اول آبان ماه اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها