شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
معرفی ایران به‌عنوان بزرگترین کشور قربانی ترور در فرانکفورت

بروشور «ایران قربانی ترور» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مسئولان غرفه جمهوری اسلامی ایران در هفتادمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بروشور ایران قربانی ترور را در معرض دید مخاطبان قرار داده‌اند.

این بروشور  که به زبان انگلیسی تدوین شده،‌ با هدف تاکید بر پیشینه ایران به عنوان بزرگترین قربانی ترور دنیا تهیه شده است.

همچنین در این نمایشگاه،‌ دو‌ عنوان کتاب «قربانیان ترور» درباره بیش از هفده هزار ترور سازمان یافته منتشر شده از سوی انتشارات هابیلیان و «مروری بر تاریخچه و تفکرات سازمان مجاهدین خلق از زمینه‌های تاسیس تا عملیات فروغ جاویدان»، نوشته وحید خضاب به نمایش گذاشته شده است.
 
«مروری بر تاریخچه و تفکرات سازمان مجاهدین خلق...» یکی از جامع‌ترین آثار درباره فعالیت‌های گروه تروریستی مجاهدین خلق است و در مقاله نخست این کتاب، که بخش اعظم کتاب را تشکیل داده، زمینه‌های تأسیس سازمان مجاهدین خلق و بنیان فکری آن بررسی شده است. 

تحولات و سیر سازمان تا سال 1363 و افول فعالیت‌های سازمان در داخل کشور در این مقاله تشریح شده است. بازخوانی عملیات فروغ جاویدان و پاسخ نظام به آن در عملیات مرصاد نیز محور اصلی دومین مقاله است. 

این دو کتاب با هدف روشنگری درباره فعالیت‌های این فرقه در تاریخ ایران در غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و ویژه در معرض دید قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها