سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
افتتاح نمادین «دوشنبه‌های کتابخوان» در یزد

مراسم افتتاح نمادین «دوشنبه‌های کتابخوان» در یزد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) از یزد، مراسم افتتاح نمادین «دوشنبه‌های کتابخوان» مهدکودک صبا در یزد با حضور مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های ما در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی، توجه به بخش کودک و نوجوان است که برنامه‌های مختلفی نیز در استان به این منظور برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ما معتقدیم که کودکان خود را باید از سنین کودکی کتابخوان تربیت کنیم تا بتوانند با کسب آگاهی در آینده برای جامعه اثرگذار باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: ما سعی داریم تا لذت کتاب‌خوانی را در بچه‌ها تقویت کنیم و خلاقانه با آن‌ها حرف بزنیم و در این طرح با همکاری نهادهای متولی، نسلی کتابخوان همراه با آگاهی  در یزد پرورش داده شود.

جوادیان‌زاده ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که استان یزد به‌عنوان اولین استان در کشور اجرا می‌شود همین طرح  دوشنبه‌های کتابخوان در مهدهای کودک است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به‌عنوان متولی این طرح با امضای تفاهم‌ نامه‌ای با اداره کل بهزیستی در استان یزد این طرح را در مهدهای کودک اجرا می‌کند.

در پایان این مراسم نیز به مناسبت روز کودک هدایایی به کودکان این مهدکودک اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها