دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
دومین کارگاه داستان‌نویسی جشنواره خاتم در شیراز برگزار می‌شود

دومین دوره کارگاه داستان‌نویسی جشنواره خاتم،‌ 24 تا 26 مهرماه 97 در شهر شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دومین دوره کارگاه داستان‌نویسی جشنواره خاتم،‌ ویژه 25 برگزیده دوره‌های دوم و سوم، به مدت سه روز از 24 تا 26 مهرماه 97 با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجتمع آموزشی فرهنگی ولایت این شهر برگزار خواهد شد. پارسال نخستین دوره این کارگاه با حضور برگزیدگان دوره نخست جشنواره در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

در این سه روز، مجموعا 9 کارگاه شامل هفت کارگاه در بخش بزرگسال و 2 کارگاه در بخش کودک و نوجوان با حضور اساتید داستان‌نویسی دایر می‌شود. احمد اکبرپور و زهرا زواریان کارگاه‌های بخش کودک و نوجوان را اداره می‌کنند و مدرسان هفت کارگاه بخش بزرگسال نیز حمیدرضا شاه‌آبادی، محمدجواد جزینی، مجید قیصری، حسن محمودی، محمدحسن شهسواری، فرزانه فخریان و ابوتراب خسروی هستند. 

دو نشست عمومی نیز با حضور دانشجویان و نویسندگانی همچون محمدعلی رکنی، یاسین حجازی، اکبر میرجعفری، تیمور آقامحمدی، حسین لعل بذری، رضا احسان‌پور و مهدی زارع در این مدت برگزار خواهد شد. 

از مجموع 25 نفر شرکت‌کننده این کارگاه‌ها، 13 نفر از بانوان و 12 نفر نیز از آقایان هستند. تمامی هزینه‌های شرکت در دوره از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز و دفتر نشر فرهنگ اسلامی پرداخت می‌شود و شرکت‌کنندگان هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازند. در پایان نیز گواهی شرکت در دوره به حاضران اعطا می‌شود. 

فراخوان چهارمین دوره جشنواره داستان کوتاه پیامبر اعظم (ص) موسوم به جشنواره «خاتم» نیز 28 فروردین سال جاری منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 دی‌ماه برای ثبت‌نام شرکت در جشنواره و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی jashnvarehkhatam.com مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها