دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
ارسال کتاب‌های درسی به 470 مدرسه حوزه علمیه خواهران

مدیرعامل مرکز نشر هاجر، از آغاز ارسال کتاب‌های درسی به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد. در این طرح در مجموع کتاب‌های مرکز نشر هاجر به 470 مدرسه ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، احمد شایانفر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر با اعلام این خبر، گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی مرکز نشر هاجر، چاپ و توزیع کتاب‌های درسی است. این انتشارات از بدو تاسیس مرکز مدیریت حوزه‌های خواهران، بیش از 20 سال است که به‌صورت مستمر این فعالیت را انجام داده و امسال نیز همانند سال‌های قبل، تمامی مراحل اخذ مجوز، چاپ و نشر از ابتدای تابستان آغاز شده است.

وی افزود: بیش از 350 هزار جلد کتاب برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور تهیه شده و ارسال آن به مدارس از 24 مرداد به مدت 15 روز آغاز شده است. کتاب‌ها به‌صورت تجمیعی برای مدیریت‌های استانی ارسال می‌شود و این مدیریت‌ها عهده‌دار توزیع کتاب‌ها میان مدارس تحت پوشش خود هستند. 

شایانفر با اشاره به اینکه  80 درصد کتاب‌ها تالیف معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران است، بیان کرد: نشر هاجر تنها مرکزی است که کتاب‌ را در مدرسه به طلاب تحویل می‌دهد، ولی در مراکز دیگر دانشجو باید اول سال تحصیلی به کتابفروشی مراجعه کند. 

مدیر عامل مرکز نشر هاجر، گفت: به‌غیر از استان خراسان، مدیریت‌های استانی وجود دارد. در مجموع کتاب‌های مرکز نشر هاجر به 470 مدرسه ارسال می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها