پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
آئین معارفه رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی برگزار می‌‌شود

آئین معارفه همایون امیر‌زاده رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه(30 تیر‌ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) آیین تودیع و معارفه روسا جدید و پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار می‌شود.
 
این آیین با حضور سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیر‌زاده؛ رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیر‌کل حوزه وزارتی و سرپرست پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شنبه(30 تیر‌ماه) ساعت 14 برگزار می‌شود.  
 
همایون امیر‌زاده؛ روز گذشته با حکم سید‌عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.
 
در حکم صالحی آمده است:
«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ابزارهای رسانه‌ای، تبلیغاتی و ظرفیت‌های موجود، ضمن تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هماهنگی و همدلی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه در انعکاس خدمات و برقراری ارتباطات کوشا باشید. از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را مسألت می‌کنم.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کرامت سلیمی ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    تاریخ نگاشته می شود تا نشان دهد که افسانه بی پایه است اما افسانه خیلی زود جای تاریخ را می گیرد چون دلفریب تر است. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مدیر محترم سایت قبل از هر چیز تشکر می کنم از بابت انتشار کامنت ارسالی بنده در سایتتان. سپاسگزارم. با انتشار این کامنت نشان دادید که سایت شما نقش خود را به عنوان یک رسانه مستقل و آزاد به خوبی ایفا می کند. متاسفانه تقریبا" در تمام دوران بشری بیان کاملا" ازاد یک امکان ناپذیری اجتماعیست و نمی توان همیشه با صراحت و روشنی صحبت کرد چون این کار بسیار مخاطره امیز بوده و ممکن است فرد از حقوق اجتماعی محروم شود و رنج انزوا را به جان بخردو یا خطرات دیگری متوجه شخص شود. فقدان ازادی بیان و ازادی پس از بیان که ابتدائی ترین مؤلفه برای ایجاد یک جامعه مدنیست محور ایجاد و باور تمام دروغها در جامعه است. انتشار اخبار مربوط به فساد های مالی ، اقتصادی ، اخلاقی و .... چنان تکراری و خسته کننده شده است که دیگر هیچ اهمیتی به انها داده نمی شود و علاوه بر آن گفتگو ها ، مصاحبه ها ،سمینارها و همچنین تفسیرهای سیاسی نیز دردی را دوا نمی کند چون اکثر این مفسران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی بی میل یا ناتوان در بیان حقیقتند و یا اینکه بیان حقیقت در تضاد با منافع و موقعیت انهاست و بیشتر به دنبال اظهار وجود هستند. حتی بعضی از مفسران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی مزدورانی هستند که پول می گیرند تا حقایق را یا بپوشانند و یا تحریف نمایند و ذهن مردم را از رسیدن به حقیقت منحرف نمایند. وهمینطور بعضی از انها که دلسوز جامعه هستند اسیر افکار تحمیلی و یا متعصبانه و موروثی خود هستند و گاه چنان در وجود خود زندانی می شوند که فرصت و مجال هیچ فکر و اندیشه جدیدی را پیدا نمی کنند بزرگترین خطری که رسانه ها را تهدید می کند چیزی نیست جز بی تفاوتی و حتی بی اعتمادی مردم به آنها. همانطور که در کامنت ارسالی خدمتتان عرض کردم بنده کتاب کوتاهی در باره دروغ بودن سلاح هسته ای نوشته ام و نام ان را گذاشته ام ” ترس نتیجه عدم آگاهیست “. حدود 32 سال بر روی این موضوع مطالعه ، تحقیق و فکر داشته ام . ممنون می شوم که لطف و محبتتان را تا آن حد برسانید که خواهش بنده را قبول فرمایید و برای مدتی کتاب بنده را در قالب مقاله در قسمتهای مختلف سایتتان قرار دهید.بدان امید که رسانه های معتبر دیگر نیز شما را الگو قرار داده و در راستای افشای این دروغ بزرگ همکاری نمایند. مجددا" یادآوری می کنم که این این کتاب به عنوان مقاله علاوه بر سایتهای داخلی در سایتهای خارجی اسپوتنیک روسیه، اسلام تایمز لبنان و دری نیوز افغانستان نیز منتشر گردیده است. کتاب اشاره شده در سایتهای تک بوک ، کتاب سبز ، ایرانیان دانلود، ketabha.org و .... موجود است و می توانید ان را از سایتهای ذکر شده دانلود نمایید. چراغ هدایت جامعه باورهاییست که در ذهن افراد وجود دارد و تا دروغهایی همچون بمب اتمی ،بمب هیدروژنی، و دروغهایی مشابه در باور و ترس از این باورها در دل ملتهاست اوضاع جهان روز به روز بدتر و شرایط زندگی مشکلتر می شود و فقر و بیکاری و گرسنگی دامنه وسیعتری پیدا می کند. منتظر پاسخ شما هستم. در پناه حق باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها