دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
جشن امضای کتاب با حضور مصطفی رحماندوست

آیین جشن امضای کتاب با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان آیین جشن امضای کتاب با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، در فروشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.
 
مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده و مترجم نام‌آشنای کتاب‌های کودک و نوجوان در سال 1329 در همدان متولد شد. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد و سپس به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر و پدیدآورنده سروش کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه داد.

از جمله آثار این نویسنده پیشکسوت می‌توان به «فرهنگ آسان: دانشنامه ویژه کودکان»، «فرهنگ ضرب‌المثل‌ها: مجموعه‌ای از ضرب‌المثل‌های ایرانی»، مجموعه شعرهای «قصه پنج انگشت»، «بازی با انگشت‌ها»، «کلاغه می‌گه قار قار»‌، «ببعی میگه بع بع» و «نازآوا» اشاره کرد.
 
 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت 17:30 چهارشنبه 27 تیرماه 1397 به فروشگاه امیرکبیر واقع در میدان انقلاب، مقابل سینما بهمن، بازارچه کتاب، پلاک 14 مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها