شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
حضور به‌نشر در دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی

انتشارات آستان قدس رضوی در دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران)، 150 قلم کتاب و محصولات فرهنگی عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مجموعه موسسات فرهنگی و اقتصادی آستان قدس رضوی منتخبی از فعالیت‌ها و آثار تولیدی خود را در دومین نمایشگاه تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران) به نمایش گذاشتند. موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، انتشارات به‌نشر، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در غرفه‌های جداگانه در سالن فردوسی دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی به معرفی آثار و تولیدات خود پرداخته‌اند.

حسین تیموری، معاون بازرگانی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به این‌که دومین نمایشگاه تخصصی «تولید ملی، کالای ایرانی» از هشتم تیرماه در مشهد آغاز به‌کار کرده، اظهار کرد: به‌نشر در این نمایشگاه در غرفه‌ای با مساحت 24 مترمربع، 150 قلم کالای فرهنگی را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی افزود: علاوه بر کتاب و محصولات دیجیتال، عمده محصولات عرضه شده از سوی به‌نشر در این نمایشگاه در حوزه سوغات فرهنگی زائر رضوی است. 

شرکت‌های سازمان اقتصادی رضوی از جمله هبلکس رضوی، هلدینگ داروسازی، هلدینگ عمرانی، منطقه ویژه سرخس، مزرعه نمونه، شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان و شرکت کاشی سنتی قدس رضوی نیز تولیدات خود را در دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی به نمایش گذاشتند. شرکت فرش آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر واحد‌های تولیدکننده فرش دستباف، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است.

دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران) از 8 تا 11 تیرماه 97 از ساعت 16 تا 23 در مساحتی بالغ بر مساحت هشت هزار مترمربع در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها