یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
رونمایی از هشت کتاب با موضوع امام رضا (ع) در نمایشگاه قرآن

نشست «جایگاه قرآن و عترت در چشم‌انداز علمی آستان قدس رضوی» و رونمایی از هشت عنوان کتاب جدید آستان قدس با موضوع امام رضا (ع)، امشب در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با هشتمین روز برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نشست «جایگاه قرآن و عترت در چشم‌انداز علمی آستان قدس رضوی» و رونمایی از هشت عنوان کتاب جدید آستان قدس با موضوع امام رضا (ع)، امشب (یکشنبه 6 خردادماه) در سالن نشست‌های علمی بخش محتوایی نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
محمدمهدی طهرانچی، سرپرست معاونت علمی آستان قدس رضوی، سید محسن ناجی نصرآبادی، معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی راد، رئیس دفتر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در این برنامه حضور خواهند داشت.
 
در غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مساحتی بالغ بر 40 مترمربع، حدود 250 عنوان کتاب در فضایی که با الهام از معماری حرم مطهر طراحی شده، به نمایش گذاشته شده است.
 
کار ویژه بنیاد در این نمایشگاه این است که مجموعه آثاری را که در زمینه عترت در سال‌های مختلف از سوی ناشران به چاپ رسیده، از نظر کتاب‌شناسی جمع آوری و براساس آنها ماکتی تهیه و در نمایشگاه ارائه شده است.
 
حدود یک‌هزار و 500 عنوان کتاب با موضوع امام رضا (ع)، همچنین درباره امام هادی (ع) و امام جواد (ع) هر کدام ۳۰۰ عنوان کتاب شناسایی و در قالب جزواتی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 14 خردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها