دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
«کرگدن» چهار کتاب جدید در حوزه فلسفه را به نمایشگاه می‌آورد

مدیر نشر کرگدن از انتشار چهار عنوان کتاب جدید در حوزه فلسفه خبر داد.

حسین شیخ رضایی، مدیر نشر کرگدن در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان اینکه امسال آثار این نشر در غرفه هرمس ارائه می‌شود، افزود: در نمایشگاه کتاب سال جاری آثار جدیدمان مانند «احمدِ فیلسوف: نمایشنامه‌های کوتاه فلسفی برای جوانان، پیران و همه دیگر بیکاران»، «مدیران و چالش‌های تصمیم‌گیری» و چاپ دوم کتاب «ذهن و همه چیز» ارائه می‌شود.

وی همچنین از آثار در دست انتشار کرگدن نیز در صورت تامین کاغذ لازم برای چاپ خبر داد و گفت: کتاب «پرسش‌های بزرگ در زیبایی‌شناسی» اثر جدیدی است که محسن کرمی آن را ترجمه کرده و شامل مطالب مختصر و مفیدی درباره زیبایی‌شناسی است.

این ناشر با اشاره به اینکه قرار است کرگدن در حوزه فلسفه برای کودکان نیز ورود پیدا کند، گفت: در همین راستا قرار است دو کتاب «تفکر انتقادی برای کودکان» به ترجمه روح‌الله کریمی و فائزه درودی و «انیمیشن برای برنامه فلسفه کودک» تالیف سعید ناجی و سمانه عسگری منتشر شود.

شیخ رضایی در پایان یادآور شد: «خوشامدگویی به تناقض» نیز عنوان کتاب جدید دیگری است که به قلم رحمان شریف‌زاده منتشر می‌شود و البته همانگونه که بیان کردم چنانچه با توجه به افزایش بهای دلار کاغذ مورد نیاز ما برای انتشار تامین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها