شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
«خانه‌ای در تاریکی» بر پله سوم ایستاد

رمان «خانه‌ای در تاریکی» اثر سیامک گلشیری از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات افق، به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «خانه‌ای در تاریکی» رمانی از سیامک گلشیری است که در سال 1394 به عنوان یکصد و یکمین رمان نشر افق منتشر شد. این رمان اخیرا از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات افق، به چاپ سوم رسیده است.
 
در این رمان ماجرای چند نوجوان مطرح می‌شود که شبانه و به طور مخفیانه برای شنا کردن به سمت کانال آبی در خارج شهر می‌روند، اما در اثر ماجرایی به جنگلی می‌رسند که خانه‌ای بزرگ در آن وجود داشته و خانواده‌ای در آن زندگی می‌کنند. یک شب اتفاقی می‌افتد که زندگی این خانواده را متحول می‌کند. آن اتفاق به این صورت است که ناگهان صدای زنگ در خانه به صدا در می‌آید. از پشت در صدای دختری می‌آید که خواهش می‌کند در را به رویش باز کنند. او می‌گوید که پدر و مادرش چند ماه پیش درگذشته‌اند اما اهالی خانواده نمی‌دانند که حرف این دختر دروغ است یا راست.
  
سیامک گلشیری نویسنده این اثر، پیش از این حدود ۴۰ کتاب منتشر کرده است که بیش از ۱۰ رمان و ۵ مجموعه داستان را در بر می‌گیرد. آثار گلشیری جوایزی از جمله جایزه کتاب سال مهر، لوح تقدیر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان و لوح تقدیر جایزه یلدا را از آن او کرده‌اند. گلشیری بیش از ۱۰ سال است که در دانشگاه‌ها و موسساتی مانند دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تدریس داستان‌نویسی مشغول است.
 
واحد کودک و نوجوان انتشارات افق، چاپ سوم کتاب «خانه‌ای در تاریکی» را در قالب ۱۷۶ صفحه با شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 125 هزار ریال منتشر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها