شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
«کتابواره» با بیش از دو هزار کتاب دینی افتتاح شد

همزمان با ایام سوگواری فاطمیه، فروشگاه اینترنتی «کتابواره»، به همت انتشارات دلیل ما افتتاح شد.

مجتبی دهقانی، مدیر اجرایی انتشارات دلیل ما در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بیان کرد: فروشگاه اینترنتی کتابواره، پاسخگوی نیاز مخاطبان مذهبی در سراسر ایران است و با جمع‌آوری بیش از دو هزار عنوان از برترین و قوی‌ترین کتاب‌های دینی، گنجینه‌ای دست‌یافتنی ارائه کرده است.

وی گفت: این کتاب‌ها در پی انتشار فراخوان و با بررسی دقیق و کارشناسانه انتخاب شده‌اند. انتشارات دلیل ما، برای ادامه این مسیر و عرضه هرچه بیشتر کتاب‌های معارف، از مشارکت بانیان و خیرین استقبال می‌کند.

مدیر اجرایی انتشارات دلیل ما، افزود: با توجه به مناسبت‌های مختلف دینی در طول سال و همراهی بانیان، کانال تلگرامی کتابواره به معرفی کتاب‌های برتر با تخفیف ویژه می‌پردازد و در حال حاضر به ارائه کتاب‌های فاطمی در فروشگاه و سایت اینترنتی dalilema.ir با تخفیف 50 درصد پرداخته که این طرح تا تولد حضرت فاطمه زهرا (س) دایر است.

دهقانی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای سهولت در خرید، می‌توانند با مراجعه به نشانی dalilema.ir و کانال تلگرام @ketabvareh، به‌طور مستقیم خرید اینترنتی را انجام دهند و پس از 48 ساعت، کتاب‌های درخواستی را به‌صورت پستی تحویل بگیرند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها