شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
«آژیر قرمز»در شهرکتاب فرشته به صدا درمی‌آید

چهارمین دوره «جایزه فرشته» با موضوع «آژیر قرمز» برگزار می‌شود. این جایزه هر ساله با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و عکاسی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد در شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهارمین دوره از جایزه «فرشته» در دو حوزه داستان کوتاه و عکس و با موضوع «آژیر قرمز» برگزار می‌‌شود.
 
شرایط شرکت در این مسابقه برای علاقه‌مندان به شرح ذیل اعلام شده است:
در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc  یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات ۳۵۰۰ کلمه باشد. همچنین شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید اثر چاپ‌شده‌ای در قالب کتاب داشته باشند و آثار ارسالی نیز نباید پیش‌تر در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، مضاف بر اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه جایزه «فرشته» خواهد داشت.
در بخش عکس نیز عکس‌ها باید  با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عکس ۴۰ سانتی‌متر و فرمت آن  jpg  باشد.
هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۳ عکس به دبیرخانه ارسال کند و عکس‌ها نیز باید بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد. در این بخش نیز عکس‌های ارسالی نباید در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند.
علاقه‌مندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت شهر کتاب فرشته به نشانی: fereshtehbookcity.com مراجعه کنند.
 مهلت ارسال آثار از یکم دی‌ماه ۱۳۹۶ تا سی‌ویکم فروردین‌ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. ارسال آثار به دبیرخانه جایزه به منزله واگذاری حقوق مادی و معنوی این آثار به شهر کتاب فرشته است.
جوایز این دوره به شرح ذیل است:
جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول در بخش عکس و داستان: تندیس «جایزه فرشته»، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی.
جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران: لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب. چاپ ۱۰ اثر برگزیده نهایی در بخش عکس و ۱۰ نفر نخست در بخش داستان در کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس ۳۰ نفر برگزیده هیات داوران هم‌زمان با روز اهدای جوایز.

مراسم اختتامیه این مسابقه خردادماه ۱۳۹۷ در شهرکتاب فرشته برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها