چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
عاشقانه‌های احمد‌رضا احمدی در «دلکوک» رادیو کتاب

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ، برنامه‌‌های چهارشنبه‌ رادیو کتاب را تشریح و از معرفی کتاب زندگی هنری محمد علی کشاورز و معرفی کتاب صوتی عاشقانه‌های احمدرضا احمدی در این برنامه خبر داد.

مریم زندیان، مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برنامه چهارشنبه‌های رادیو کتاب گفت: «رادیو کتاب» روزهای چهارشنبه به موضوع کتاب‌های هنری می‌پرازد. شنوندگان امروز می‌توانند «نیم نگاه» شامل اخبار انتشار تازه‌های نشر هنری و «سینما نیمکت» با محوریت بخش‌هایی از  فیلنامه اقتباسی  فیلم مربای شیرین را بشنوند.   
 
به گفته این تهیه‌کننده رادیو، از مهمانان تلفنی این برنامه محمد عاقبتی، کارگردان تئاتر است که با وی در‌باره نمایش «ماهی سیاه کوچولو» براساس داستان صمد بهرنگی گفت‌وگو خواهد شد.  
 
زندیان ادامه داد: در بخش «قاب‌های ماندگار»درباره کتاب «اکسیر نقش( زندگی هنری محمدعلی کشاورز)» با اعظم‌کیان افراز گفت‌و‌گو می‌شود.  گزارش مراسم رونمایی کتاب «خاطره حاشیه» از محسن احتشامی در فرهنگستان هنر که همزمان با پخش زنده رادیو کتاب است در «ذره‌بین» پخش می‌شود. این کتاب به موضوع گرافیک عکس‌های دوره قاجار اختصاص دارد.
 
این تهیه کننده رادیو افزود: «روش‌های پژوهش از دوره دبستان تا دکترا» که در «شهرکتاب» مرکزی برگزار شده است در برنامه  «نشست هفته» پخش می‌شود. دوستداران دلکوک می‌توانند در بخش پایانی چهارشنبه‌های رادیو کتاب به معرفی کتاب صوتی عاشقانه‌های احمد‌رضا احمدی اختصاص دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها