شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
اپلیکیشن جستجوی کتاب در نمایشگاه کتاب بوشهر

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر ضمن از استقبال مردم بوشهر از طرح پاییزه کتاب از حمایت از 15 کتابفروشی همزمان با نمایشگاه استانی خبر داد.

حمیده ماحوزی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره خدمات دوازدهمین نمایشگاه استانی گفت: نخستین‌بار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌‌توانند از اپلیکیشن جستجوی کتاب استفاده کنند. برای دریافت این نرم‌افزار غرفه مستقلی ایجاد شده است.   
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر، در این دوره 35 هزار عنوان کتاب از سوی 582  ناشر عرضه و 350 میلیون تومان بن خرید کتاب نیز پیش‌بینی شده است.
 
ماحوزی با تاکید بر توجه به کتابفروشی‌ها همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه استانی ادامه داد: مخاطبان صاحب بن کارت‌های تخفیف تا 15 روز بعد از نمایشگاه نیز می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌‌‌های منتخب از بن‌های تخفیف استفاده کنند؛ علاوه براین برنامه‌های جنبی از‌جمله تجلیل از پژوهشگران برتر استان، رونمایی و نقد و بررسی کتاب پیش‌بینی شده است.  
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد پایتخت کتاب ایران درباره اجرای طرح پاییزه کتاب افزود: سه کتابفروشی در شهر بوشهر و در مجموع 10  استان عضو طرح پاییزه بودند. با توجه به همزمانی این طرح با فصل مدرسه استقبال قابل توجه بود.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر تا 27 آذر‌ماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها