سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
ناشران برتر طرح «پاییزه کتاب» کدامند؟/رقابت 4 ناشر عمومی با یک ناشر کودک

دومین طرح پاییزه کتاب به شش روز خود رسیده و ناشرانی که بیشترین فروش را تا کنون داشته‌اند در صدر جدول پرفروش‌ها با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)  طرح «پاییزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتریست...» از پنج‌شنبه (دوم آذر ماه) با تخفیف ۳۰ و ۳۵ درصدی ویژه چهارمین دوره کتابگردی در ۷۶۳ کتابفروشی ۳۱ استان سراسر کشور در حال اجراست.

بعد از گذشت شش روز از آغاز طرح «پاییزه کتاب» و بر اساس اعلام موسسه خانه کتاب، نشر «چشمه»، موسسه انتشارات قدیانی، ناشر تخصصی کتاب کودک و نوجوان، نشر افق، نشر ققنوس و نشر هوپا رتبه‌های نخست تا پنجم این طرح را از آن خود کرده‌اند.

 در دومین دوره «پاییزه کتاب»، 827 کتابفروشی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد صلاحیت ۷۶۳ کتابفروشی برای حضور در طرح تایید شده است؛ 632 کتابفروشی در مرکز استان و 195 کتابفروشی‌ در شهرستان‌ها عضو طرح «پاییزه کتاب» هستند.
 
طرح «پاییزه کتاب» با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی از دوم آذرماه در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور آغاز و تا ۲۲ آذرماه در مراکز استان‌ها و ۲ دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

در دومین طرح «پاییزه کتاب» خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را تا 35 درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها