سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کودکان کار هم به کتابگردی می‌آیند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از حضور 400 کودک کار در آئین کتابگردی 96 خبر داد.

مهرشاد کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) با اشاره به برگزاری آئین کتابگردی 96 گفت: دوم آذر‌ماه چهارمین آئین کتابگردی با حضور احمد مسجد‌جامعی، عضو شورای شهر تهران و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌‌شود.   
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد برای مشارکت در آئین روز کتابگردی  ادامه داد: در این روز با همکاری تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد و مشارکت شهرداری منطقه هفت تهران 400 کودک کار با حضور در کتابفروشی‌های تهران در آئین کتابگردی شرکت می‌کنند.  
 
به گفته کاظمی، برای این کودکان بن‌های تخفیف 35 درصدی خرید کتاب، بسته فرهنگی و غذا از سوی اداره کل ارشاد تهران و شهرداری تهران پیش‌بینی شده است.  
 
رئیس اداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران انتشارات، نغمه‌نواندیش، قدیانی، تیمور‌زاده، ثالث و شهر کتاب مرکزی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از ساعت 9 تا 12 پنج‌شنبه دوم آذر‌ماه میزبان این کودکان هستند.  هر یک از ناشران برنامه‌های متنوع از‌جمله موسیقی زنده، شاهنامه‌خوانی و تخفیف ویژه خرید کتاب برای کودکان پیش‌‌بینی کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها