یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
تبلیغ چهره به چهره کتاب در مدارس

دفتر مطالعات و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه خانه کتاب، نهمین دوره طرح «تبلیغ چهره به چهره کتاب» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) طرح «تبلیغ چهره به چهره کتاب» به مناسبت آغاز بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
 
در این طرح، نویسندگان و شاعران فعال حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادبیات کودک و نوجوان با حضور در میان مخاطبان خود درباره کتاب‌هایشان صحبت می کنند و با هم شعر می‌خوانند. کودکان نیز با پدید آورندگان قصه ها و سرایندگان اشعار، گفت وگو می کنند.
 
در طرح «تبلیغ چهره به چهره کتاب» 30 برنامه فرهنگی با حضور نویسندگان کودک و نوجوان برپا می‌شود. این برنامه ها به مدت یک ساعت در فرهنگسراها، کتابخانه ها، برخی مدارس و با حضور دانش آموزان مقاطع ابتدایی و  اول دبیرستان، اجرا می شوند. در هر برنامه نیز تعداد 60 نسخه کتاب از نویسنده معاصر به دانش آموزان اهدا می شود.
 
آقایان محمدرضا یوسفی، اسداله شعبانی، مهدی رجبی، محمدرضا شمس، مصطفی خرامان، جعفر توزنده جانی، محمود برآبادی، نوید سید علی اکبر، عباس جهانگیریان، مجید راستی، هادی خورشاهیان، مهدی الماسی، عزت اله الوندی، جمال الدین اکرمی، حسن احمدی، خانم ها مرجان فولادوند، مریم محمدخانی، کبری بابایی، عذرا جوزدانی، لاله جعفری، مریم اسلامی،  فروزنده خواجو و مهناز فتاحی نویسندگان حاضر در این طرح هستند.
 
نهمین دوره طرح «تبلیغ چهره به چهره کتاب» از 22 آبان ماه در فرهنگسراهای انقلاب، گلستان، امید، بهاران، رویش، کتابخانه های آیت اله ایروانی و آیت اله طالقانی، آیت اله کاشانی، دکتر عظیمی، 13 آبان، دبستان پسرانه جهاد 1، مدرسه قرآنی دخترانه 22 بهمن، مدرسه غیرانتفاعی توس، مدرسه فیروزیان، دبستان پسرانه شعبانیه آغاز به کار می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها