یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
تخفیف 20 درصدی ناشران قرآنی به مناسبت هفته کتاب

ناشران و کتابفروشان قرآنی به مناسبت بیست و پنجمین هفته کتاب کتاب‌های خود را با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طرح فروش قرآن و کتاب‌های دینی با تخفیف ویژه با هدف دسترسی بهتر و مناسب‌تر علاقه‌مندان قرآن و کتاب های حوزه عترت و طهارت اجرا می‌شود.
 
رئیس اتحادیه ناشران قرآنی با اشاره به اجرای این طرح در کتابفروشی‌های سراسر کشور، گفت: در این طرح که با مشارکت جمعی از ناشران و کتابفروشان قرآنی سراسر کشور اجرا می‌شود، قرآن و کتاب‌های مرتبط با قرآن و ادعیه‌ها، همچنین آثار مربوط به ائمه اطهار (ع) با تخفیف 20 درصدی عرضه می‌شوند.
 
سیدمحمود حسینی افزود: حدود یک هزار کتابفروش در این طرح مشارکت دارند و علاوه بر عرضه قرآن، جدیدترین کتاب‌های دینی و مذهبی را به مخاطبان می‌فروشند.
 
وی با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی درهفته کتاب به رونق کار کتابفروشان و ناشران کمک می‌کند، یادآور شد: هفته کتاب فرصت مناسبی است تا بتوانیم در سایه موجی که دست اندرکاران و سازمان‌های مختلف برای ترویج فرهنگ و مطالعه انجام می‌دهند ما نیز سهمی داشته باشیم.
 
حسینی با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه ناشران قرآنی در اربعین حسینی نیز گفت: طرح «وقف در گردش» نیز از جمله اقداماتی بود که همزمان با اربعین حسینی با مشارکت ناشران قرآنی برگزار شد، به این شکل که در داخل موکب‌های مختلف، کتاب‌های دینی و مذهبی قرار می‌دادیم و زائران با حضور در هر موکب کتابی را مطالعه می‌کردند و در موکب بعدی آن را قرار می‌دادند.
 
وی تاکید کرد: با این اقدام کتاب‌ها در گردش بود و مردم می‌توانستند بدون پرداخت هزینه‌ای، کتاب‌های کم حجم و مذهبی را مطالعه کنند، طرحی که با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها