دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
پاویون چاپ اروپا در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران آذر ماه امسال میزبان جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی در قالب پاویون اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در پاویون اروپا که امسال در سالن 38 نمایشگاه تهران قرار دارد، چاپخانه‌دارانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، اتریش و فرانسه به تعامل و رایزنی با چاپخانه‌داران ایرانی می‌پردازند.

این پاویون در هشت غرفه و فضایی به وسعت 300 مترمربع پیش‌بینی شده و قرار است هیات‌های اروپایی شامل نمایندگان شرکت‌های ماشین‌آلات چاپ، همچنین تولیدکنندگان برتر چاپ و بسته‌بندی هر کشور در آن حضور داشته باشند.

ارائه جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز اروپا در قالب پاورپوینت و نرم‌افزار از جمله خدماتی است که برای حضور فعال‌تر این پاویون در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

همچنین قرار است امسال برای نخستین بار، سه مسابقه در بخش پیش از چاپ، محصول و بسته‌بندی در حاشیه نمایشگاه برگزار شود که 2 مسابقه سالنامه برتر با رویکرد صادراتی و طراحی پوستر و یک مسابقه در بخش بسته‌بندی مقوایی با هدف حمایت از تولید داخلی امسال خواهد بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، 22 تا 25 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها