شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
​برگزاری پنج نشست با موضوع کتاب در هفته ملی کودک

همزمان با هفته ملی کودک پنج نشست تخصصی با موضوع کتاب و کتابخوانی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هم‌زمان با روز جهانی کودک 18 نشست تخصصی با موضوع کودک از سوی نهادهای مختلف مرتبط به حوزه کودک مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای کتاب کودک، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی، موسسه مادران امروز، انجمن تصویرگران ایران و دبیرخانه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس برگزار می‌شود که در بین آنها پنج نشست مرتبط با کتاب و کتابخوانی کودک به چشم می‌خورد.
 
بر این اساس، نشست «گزارش نمایشگاه تصویرگری براتیسلاوا» با سخنرانی هدا حدادی، زهرا محمدنژاد، نرگس محمدی، سحر ترهنده و علی بوذری از ساعت 14 تا 16 از سوی انجمن تصویرگران برگزار می‌شود.
 
در ساعت 14 تا 16 یکشنبه (16 مهر 1396) نیز نشستی با عنوان «خواندن برای کودکان با نیازهای ویژه» از سوی شورای کتاب کودک برگزار می‌شود و سخنرانان آن مهشید دولت، سوده کریمی و سمانه نادری خواهند بود.
 
بر همین اساس، از ساعت 14 تا 17 یکشنبه (16 مهر 1396) نیز نشستی با عنوان «داستان کودک و نوجوان و ادبیات پایداری» از سوی دبیرخانه‌ هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس برگزار می‌شود که طاهره ایبد، افسانه موسوی‌گرمارودی، شهرام اقبال‌زاده و مصطفی رحماندوست در این برنامه سخن خواهند گفت.
 
«آموزش برای دوشنبه‌های کتابخوانی در مهد کودک‌ها» نیز عنوان کارگاه آموزشی است که با حضور مریم محمدخانی و شکوه حاج نصرالله از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 16 دوشنبه (17 مهر 1396) از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.
 
در ساعت 9 تا 12 سه‌شنبه (18 مهر 1396) نیز نشستی با عنوان «انتخاب کتاب‌های مناسب برای کودکان» از سوی شورای کتاب کودک برگزار می‌شود و سخنرانان آن الهام رحمانی و زهرا صیادی خواهند بود.
 
این نشست‌ها در سالن‌های کنفرانس شماره‌ یک و دو مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و ورود عموم به آن‌ها آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها