شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
​زندگی‌نامه 7 شهید مدافع حرم ارتش کتاب می‌شود

مدیر انتشارات «سوره سبز» ضمن اشاره به انتشار سه عنوان کتاب جدید از انتشار هفت عنوان کتاب درباره شهدای مدافع حرم ارتش خبر داد.

دکتر محسن صادق‌‌نیا، مدیر انتشارات «سوره سبز» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب‌(ایران) درباره تازه‌های این نشر اظهار کرد: کتاب «سه فرشته سفید‌پوش» شامل زندگی‌نامه سه بانوی شهید ارتش، سلطنت علی‌خانی زرین‌تارج گودینی و اقدس احمد‌‌وند منتشر شده است. فاطمه دانش‌‌ور، ثریا منصور بیگی و رقیه مهری نویسندگی این کتاب را برعهده داشتند. انتشار این کتاب در حالی صورت گرفت که بسیاری از مردم تصور می‌کردند شهید زن در ارتش وجود ندارد.  
   
وی ادامه داد: کتاب‌ «آسمانی‌تر از عشق» براساس زندگی شهید سرلشکر خلبان سید نصراله آسیایی، فرمانده پایگاه مسجد سلیمان در هشت سال دفاع مقدس به قلم محمد عبدی نوشته و به تازگی به بازار نشر عرضه شده است          
 
صادق‌نیا افزود: کتاب «چند روایت درخشان از یک مرد» شامل زندگی محسن درخشان نوشته مهرداد رضایی‌فرد نیز از دیگر کتاب‌های جدید انتشارات «سوره سبز» است.   
 
این فعال حوزه نشر درباره برنامه نشر «سوره سبز» در حوزه شهدای مدافع حرم اظهار کرد: ارتش، هفت شهید مدافع حرم تقدیم کرده است که زندگی‌ نامه آن‌ها در مجموعه هفت جلدی در قطع پالتویی در دست تدوین است. مصاحبه‌ها انجام شده و نویسنده‌ها در حال نگارش هستند. پیش‌بینی می‌شود آئین رونمایی از این مجموعه همزمان با 22 بهمن سال جاری با حضور مسئولان برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها