شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
رونمایی از نقشه‌های گردشگری به زبان چینی در نمایشگاه پکن

انتشارات ایرانشناسی با 33 عنوان کتاب در حوزه گردشگری و محیط‌زیست در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب پکن حضور خواهد داشت. همچنین این انتشارات در این نمایشگاه از دو نقشه گردشگری تهران و ایران به زبان چینی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- انتشارات ایرانشناسی با 24 سال سابقه فعالیت در حوزه نشر جزو معدود ناشران ایرانی است که در زمینه انتشار آثار ارزشمند و معتبر در حوزه‌های تخصصی گردشگری و  محیطزیست در ایران فعالیت می‌کند و تا کنون بیش از 200 عنوان اثر ارزشمند در حوزه ایرانشناسی و محیط زیست را منتشر کرده است.

این انتشارات که برای نخستین‌بار حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن را تجربه می‌کند ضمن نمایش 33 عنوان از آثار خود در این نمایشگاه، دو نقشه گردشگری تهران و ایران را به زبان چینی را رونمایی خواهد کرد.

در طراحی و تهیه این نقشه‌های گردشگری از آخرین متدهای جغرافیایی و به‌روزترین اطلاعات استفاده شده و نیازسنجی مخاطب نیز به دقت صورت گرفته است.

«ردپا و آثار جانوران»، «نمایی از ایران»، «اطلس جاده‌ای ایران»، «اطلس جیبی جاده‌های ایران»،‌«بیابان‌گردی در ایران»، «قارچ‌های سمی ایران»، «پرنده‌های شکاری ایران»، «تنوع زمین‌شناختی ایران»، «عنکبوت‌ها و عقرب‌های ایران»،‌ «طبیعت‌گردی با گیاهان ایران»، «ماهیان آب‌های داخلی ایران»،‌«پروانه‌های ایران» و مجموعه کامل نقشه‌های استانی آثاری است که از سوی این انتشارات در معرض دید بازدیدکنندگان بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب پکن قرار می‌گیرد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن از 1 تا 5 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود. ایران، مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها