سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
«زیر پوست جنگ» خواندنی شد

بهمن‌‌نیا، مدیر انتشارات «نارگل» ضمن اشاره به تازه‌های این نشر از چاپ نخستین کتاب از مجموعه «آن سوی خاکریز» با عنوان «زیر پوست جنگ(جنگ تحمیلی به روایت سران حزب بعث)» خبر داد.

علی‌اصغر بهمن‌‌نیا، مدیر انتشارات «نارگل» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره تازه‌های این نشر اظهار کرد: «زیر پوست جنگ(جنگ تحمیلی به روایت سران حزب بعث)» نخستین کتاب از مجموعه «آن سوی خاکریز» از سوی نارگل است. گرد‌آوی و ترجمه این کتاب به همت وحید خضاب انجام شده که روایت «صلاح عمر  العلی» در این جلد ارائه شده است.
 
وی افزود: صلاح عمر‌العلی، پس از اشغال عراق و در زمانی که صدام متواری شده و هنوز دستگیر نشده بود، طی چندین قسمت در برنامه پربیننده و چالشی «شاهد علی العصر» (شاهد یک دوران) شبکه الجزیره شرکت کرد و در پاسخ سوالات مجری معروف این برنامه، به بیان خاطراتش پرداخت. روایت صلاح عمر العلی در این کتاب، ترجمه گفته‌های او درباره جنگ تحمیلی در برنامه شاهد علی العصر است.

«زیر پوست جنگ» با شمارگان دو هزار 500 نسخه در 176 صفحه، به بهای 9 هزار تومان منتشر شده است.  
 
بهمن‌‌نیا افزود: از ابتدای سال جاری پنج عنوان کتاب از سوی انتشارات «نارگل» به بازار نشر عرضه شده است. «این‌بار رفتنی‌ا‌م» به شرح زندگی شهید علی غیوران اختصاص دارد که به قلم حسین سلمان‌زاده تدوین شده است. «شرف خاک» داستان مستند از زندگی شهید داوود مجیدی است؛ شرف خاک به همت مهدی خدادادی تدوین شده است.     
  
وی ادامه داد: مستند روایی زندگی شهید احمدرضا احدی در کتاب دیگر «بگو باران ببارد» و به قلم مرضیه نظرلو ارائه شده است. کتاب «روزی روزگاری القاعده: خاطرات ایمن دین، عضو جدا شده القاعده و جاسوس دستگاه امنیتی انگلیس» دیگر کتاب جدید نارگل از مجموعه ماجرا‌های امنیتی است. ترجمه این کتاب به قلم وحید خضاب انجام شده است.     
 
این فعال حوزه نشر گفت: کتاب «حاجی فیروز: خاطرات دیده‌بان جانباز فیروز احمدی، دیده‌بان لشگر 10 سیدالشهدا (ع) و تیپ 110 خاتم‌الانبیا (ص)» نیز در سال جاری سومین بار به تجدید چاپ رسید. این کتاب به همت میثم رشیدی‌مهرآبادی تدوین شده است.  
 
بهمن‌نیا با اشاره به برنامه رونمایی از تازه‌های «نارگل» اظهار کرد: آئین رونمایی از  کتاب‌های «بگو باران ببارد» شرح مستند زندگی شهید احدی و «روزی روزگاری القاعده» در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها