یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
دسترسی به اطلاعات صنعت چاپ با اپلیکیشن «کافی چاپ»

مدیر گروه ترنج از راه‌اندازی اپلیکیشن «کافی چاپ» خبر داد و گفت:‌ اهالی صنعت چاپ از طریق این اپیکیشن می‌توانند به آخرین اطلاعات و داده‌های این صنعت دسترسی پیدا کنند.

جلال ذکائی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد:‌ اپلیکیشن «کافی چاپ» به همت گروه ترنج با هدف ارائه تازه‌ترین اطلاعات و داده‌های صنعت چاپ به اهالی این صنعت راه‌اندازی شده است.
 
وی توضیح داد: همه دست‌اندرکاران صنعت چاپ؛ چه ارائه‌دهندگان صنعت چاپ مانند لیتوگرافی‌ها، چاپخانه‌ها و صحافی‌ها و چه ارائه‌دهندگان ماشین‌آلات و مواد مصرفی این حوزه مانند تولیدکنندگان دستگاه‌ها و ماشین‌آلات چاپ و مواد مصرفی آن‌ها و همچنین مصرف‌کنندگان خدمات چاپ مانند کانون‌های تبلیغاتی ناشران و سایر سفارش‌دهندنگان چاپ می‌توانند از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.
 
مدیر گروه ترنج بیان کرد: هر فردی که خدمتی و یا دستگاه، تجهیزات و ماشین‌آلات و یا مواد مصرفی در حوزه چاپ دارد، می‌تواند در این اپلیکیشن عرضه کند. همچنین افرادی که استفاده‌کننده این خدمات هستند می‌توانند با نصب این اپلیکیشن به آخرین اطلاعات و داده‌های مربوط  حوزه چاپ دستری پیدا کنند. به طور مثال ناشری که قصد دارد برای جلد کتاب خود کار ویژه‌ای انجام دهد می‌تواند با مراجعه به این سایت افرادی را که فرمت مورد نظر را ارائه می‌دهند، رؤیت کند و با آن‌ها وارد مذاکره شود.
 
ذکائی توضیح داد: اپلیکیشن «کافی چاپ» از شش بخش «ماشین‌آلات چاپ»، «مواد مصرفی»، «خدمات؛ پیش از چاپ، چا و پس از چاپ»، «تعمیرات و نگهداری»، «استخدام»، «املاک» و «اطلاع‌رسانی؛ اخبار چاپ و مزایده‌ها و مناقصه‌های حوزه چاپ»  تشکیل شده است.
 
وی افزود:‌ اپلیکیشن «کافی چاپ» در یک دوره آزمایشی سه ماهه در نظر گرفته شده است و در حال حاضر در گوشی‌های تحت اندروید قابل استفاده است. در مرحله بعد، استفاده از این اپلیکیشن در گوشی‌های IOS  نیز قابل بهره‌مندی خواهد شد. دانلود این برنامه، درج آگهی و استفاده از اطلاعات آن نیز رایگان است.

این نرم‌افزار به این نشانی  در دسترس است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها