دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
ارائه «خاکریز دوازدهم» و «شاهد وصل» در «شهر آفتاب»

انتشارات «پیام ‌آزادگان» و «31 عاشورا» با 212 عنوان کتاب در «شهرآفتاب» میزبان علاقه‌مندان به حوزه «ادبیات جنگ» هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) انتشارات «پیام آزادگان» و «31 عاشورا» با جدید‌ترین کتاب‌های حوزه ادبیات جنگ در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند. 

انتشارات «پیام آزادگان» با 85 عنوان کتاب شامل کتاب‌های منتشر شده در سال جاری و آثار سال‌‌های 95 و ماقبل میزبان علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه ادبیات دفاع مقدس است. کتاب‌های «خاکریز دوازدهم»، «1+5» «خاکریز 12»، «صارم»، «علی فرعون تکاور کُرد» از جمله کتاب‌های جدید این انتشارات است. در بین آثار این انتشارات کتاب «اسیر 77 78» به زبان فرانسوی ترجمه شده است.

موضوع مجموعه کتاب‌های «پیام آزادگان» در «شهر آفتاب» در ذیل عنوان خاطره و «ادبیات اسارت» است.

انتشارات «31 عاشورا» نیز در ششمین دوره حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 127 عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ را عرضه کرده است. «جولان بر فراز جولان»، «شاهد وصل» شامل زندگی‌نامه عبدالله رضا‌زاده»، «نذر عباس» خاطرات اکبر جهانبخش از‌جمله آثار این انتشارات در شهر آفتاب است؛ علاوه براین کتاب «‌تندیس مهربانی» شامل زندگی و یادنامه حاج شیخ آقا نجفی و مجموعه چهار جلدی «امداد‌گران عاشورایی» از دیگر آثار این نشر در «شهر آفتاب» است.

آئین رونمایی از کتاب «خط مقدم» شامل روایت زندگی‌نامه شهید حسن طهرانی‌مقدم در نخستین روز از برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران در غرفه نشر فاتحان برگزار شد.  

سی‌ا‌مین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» و با ریاست سیدعباس صالحی تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی «شهر آفتاب» میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها