دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
میزبانی شهر آفتاب از «محمد؛ مسیح کردستان»

محمودزاده، نویسنده حوزه انقلاب و دفاع مقدس از برپایی غرفه ویژه برای کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

نصرت‌الله محمودزاده، نویسنده حوزه انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: با توجه به استقبال مخاطبان از کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» و انتشار سومین چاپ آن برنامه ویژه‌ای برای این کتاب در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌صورت مشترک از سوی ناشر و مولف پیش‌بینی شده است.
 
وی افزود: کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» در نمایشگاه پیش‌رو در غرفه ویژه نقد و بررسی می‌شود؛ فیلمسازان می‌توانند از طرفیت بالایی این کتاب برای تولید مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌سینمایی بهره‌مند شوند.                

کتاب «محمد؛ مسیح کردستان»  شامل خاطرات زندگی‌نامه شهید محمد بروجردی به قلم نصرت‌الله محمودزاده، تدوین و از سوی انتشارات «روایت فتح» در 712 صفحه منتشر شده است. 

فرماندهان شهیدی از‌ جمله علی صیاد شیرازی، حاج احمد متوسلیان، حاج محمد ابراهیم همت، ناصر کاظمی و محمود کاوه برخی از چهره‌های شاخصی هستند که در اتفاقات این کتاب حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها