دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
تشکیل پویش «اهداء کتاب» در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

فرامرز آشنای‌ قاسمی، رئیس انتشارات و نشریات علمی ـ پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اعلام خبر پویش «اهداء کتاب به کتابخانه‌ها دانشگاهی» در این دانشگاه از ناشران سراسر کشور برای پیوستن به این طرح دعوت کرد.

دکتر فرامرز آشنای‌ قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره «پویش اهداء کتاب به کتابخانه‌های دانشگاهی» از سوی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اظهار کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از ابتدای سال جاری «پویش اهداء کتاب به کتابخانه‌های دانشگاهی» را اجرا کرده است. براساس این طرح مراکز نشر دانشگاهی در دانشگاه‌ها یا ناشران خصوصی کتاب‌های دانشگاهی با اهداء حداقل 10 تا 20 عنوان کتاب می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.
 
وی افزود: نظر مولف و مترجم در انتخاب کتاب‌های اهدایی در اولویت است. دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به‌عنوان مبدع این طرح به 100 کتابخانه مرکز آموزشی و دانشگاهی کتاب اهداء کرده است.
 
آشنایی قاسمی با اشاره به لزوم توجه نیاز دانشجویان به کتاب‌های عمومی در موضوعات مختلف ادامه داد: تاکید بر اهمیت کتاب‌های عمومی برای دانشجویان از دیگر اهداف تعیین شده برای اجرای پویش اهداء کتاب به کتابخانه‌های دانشگاهی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها