چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تمدید مهلت ارسال چکیده برای همایش «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن»

دبیرخانه همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی مهلت ارسال چکیده برای همایش امسال با عنوان «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد را برای مدت 15 روز و تا تاریخ 15 مردادماه 1395 تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دبیرخانه همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی مهلت ارسال چکیده برای همایش امسال با عنوان «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» را که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد برای مدت 15 روز و تا تاریخ 15 مردادماه 1395 تمدید کرده است.
 
همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی که از سوی شورای کتاب کودک و با همکاری و مشارکت خانه کتاب برگزار می‌شود به موضوع خواندن و لذت‌های آن می‌پردازد.
 
علاوه بر برگزاری سخنرانی‌ها و پنل‌های مرتبط با موضوع «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» کارگاه‌های آموزشی نیز با موضوع «لذت‌های خواندن» در این همایش، برگزار خواهد شد.
 
دومین همایش «ادبیات کودک و مطالعات کودکی» با موضوع «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» آبان 95 برگزار می‌شود. بر اساس فراخوان، محورهای پیشنهادی این همایش عبارتند:

مباحث نظری: خواندن، لذت‌های خواندن و ترویج خواندن: تاریخچه، انواع، تعاریف، رویکردها، سواد، فقر، دشواری‌های خواندن، ایدئولوژی، هویت‌یابی، رسانه‌های دیجیتال.
مباحث کاربردی: کتابخانه‌ها، فضاهای عمومی، نهادهای فرهنگی، قصه‌گویی، کتاب‌های گویا

مباحث ادبی: ادبیات کودک فاخر، نازل و لذت‌های خواندن،تصویر و لذت‌های خواندن، ادبیات کهن و کودکان با نیازهای ویژه و لذت‌های خواندن.
 
علاوه بر محورهای پیشنهادشده در فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند چکیده‌های خود را درباره هر موضوع دیگری که به «خواندن» و «ادبیات کودک» مربوط باشد ارسال کنند. لازم است چکیده‌های تفصیلی (بین چهارصد تا پانصد کلمه) را که دربردارنده طرح مسأله، روش پژوهش و یافته‌های تحقیق است در یکی از دو قالب word یا pdf به آدرس cbcseminar@gmail.com ارسال شود. لازم است در متن ایمیل مشخصات فردی ارسال کننده/کنندگان به همراه تلفن تماس ذکر شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها