دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کتاب «واقعه قرآنی غدیر» با «دلیل ما» به چاپ چهارم رسید

کتاب «واقعه قرآنی غدیر» نوشته محمدباقر انصاری در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوی انتشارات «دلیل ما» به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) چاپ چهارم کتاب «واقعه قرآنی غدیر» به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر انصاری، نویسنده و پژوهشگر حوزه دین در 12 فصل از سوی انتشارات «دلیل ما» راهی بازار نشر شد. چاپ نخست این اثر در سال 1386 از سوی انتشارات «دلیل ما» منتشر شده بود.
 
«قرآن و غدیر از مدینه تا مکه»، «قرآن و غدیر در مراسم حج»، «قرآن و غدیر پس از مراسم حج»، «قرآن و غدیر از مکه تا غدیر خم»، «قرآن و غدیر در خطابه بلند غدیر»، «قرآن و غدیر پس از خطابه غدیر»، «قرآن و غدیر در مراسم سه روزه غدیر»، «قرآن و غدیر در ساعات پایانی غدیر»، «قرآن و غدیر از غدیر خم تا مدینه»، «قرآن و غدیر در بازگشت از غدیر خم»، «قرآن و غدیر در مدینه» و «قرآن و غدیر در آخر عمر پیامبر (صلی الله علیه و آله)» فصل‌های دوازده‌گانه کتاب را شامل می‌شوند.
 
در بخشی از متن کتاب آمده است: ««غدیر» واقعه‌ای است لایق لقب «قرآنی»! نقطه آغاز آن با قرآن، همه مراحل آن با نزول پی در پی قرآن، تار و پود خطابه‌اش آمیخته با آیات قرآن و خاتمه آن با حضور قرآن، که این همه واقعه‌ای در سایه‌سار قرآن را برای ما ترسیم می‌کند. کجای تاریخ اسلام را سراغ دارید که در یک ماه بیش از دویست آیه قرآن در فراز و نشیب یک ماجرا نازل شده یا مورد استناد قرار گرفته باشد و یا کدام خطابه را سراغ دارید که بیش از صد آیه قرآن در آن شاهد آورده شده باشد.»
 
چهارمین چاپ کتاب «واقعه قرآنی غدیر» با شمارگان یک‌هزار نسخه در 224 صفحه، به بهای 10 هزار تومان از سوی انتشارات «دلیل ما» به بازار نشر عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها