یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
​رمان «به اندازه‌ی یک نقطه» نقد و بررسی می‌شود/ داستان ۱۶ سال مبارزه نویسنده با بیماری سرطان

نشست نقد و بررسی رمان «به اندازه‌ی یک نقطه»، نوشته ژیلا تقی‌زاده در فرهنگسرای بهاران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هفتمین رمان ژیلا تقی‌زاده با عنوان «به اندازه‌ی یک نقطه» در اواخر سال ۹۴ رونمایی شد، از این رو قرار است جلسه نقد و بررسی این رمان از ساعت ۱۶ روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) با حضور نویسنده اثر و فرحناز علیزاده در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود.

رمان «به اندازه‌ی یک نقطه» به داستان مبارزه این نویسنده با بیماری سرطان می‌پردازد. تقی‌زاده که بعد از ۱۶ سال مبارزه با بیماری سرطان موفق به شکست این بیماری شد، داستان مبارزه خود با این بیماری را در قالب یک رمان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم به سالن اجتماعات فرهنگسرای بهاران واقع در خیابان آزادی، خیابان آذری، خیابان ابوذر (فلاح)، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، خیابان رادمردان مراجعه کنند.

ژیلا تقی‌زاده دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه الزهرا (س) است. او علاوه بر داستان‌نویسی به کار نویسندگی برای رادیو نیز مشغول است و همچنین در نقاشی و تئاتر دستی دارد. رمان‌های «جیبی پر از بادام و ماه»، «کهنه رباط» و مجموعه داستان‌های «لباس آبی روی بند رخت»، «خودنویس‌های بیچاره»، «من با یک پریزاد دوستم» و «سهم من از دریا» نام کتاب‌های اوست. رمان «به اندازه یک نقطه» که از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است، هفتمین کتاب این نویسنده محسوب می‌شود.

 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها