شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
​داستان‌خوانی چیستا یثربی در بوکلند

اباذر رضانیا معلم، مدیرمسئول انتشارات کتاب کوله‌پشتی از برگزاری نشست داستان‌خوانی چیستا یثربی و جشن امضای آثارش در بوکلند خبر داد.

اباذر رضانیا معلم به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:‌ همزمان با انتشار چاپ سوم کتاب «معلم پیانو» نوشته چیستا یثربی، انتشارات کتاب کوله‌پشتی در نظر دارد تا با همکاری فروشگاه کتاب بوکلند، مراسم جشن امضای کتاب‌های «معلم پیانو» و «نگاهت همیشه دوشنبه است» را با همراهی جمعی از اصحاب قلم و هنر برگزار کند.

وی ادامه داد:‌ در این نشست چیستا یثربی بخش‌هایی از کتاب «معلم پیانو» را برای افراد حاضر در جلسه خواهد خواند و مهمانان حاضر در نشست درباره اثر او صحبت خواهند کرد. با توجه به استقبال خوب مردم از این کتاب در نمایشگاه و فعالیت‌های فراوان یثربی در فضای مجازی پیش‌بینی می‌کنیم که این نشست با استقبال پرشور مخاطبان برگزار شود.

مدیرمسئول انتشارات کتاب کوله‌پشتی در توضیح موضوع کتاب «معلم پیانو» اظهار کرد: یثربی در این کتاب به دغدغه‌ها و نیازهای دختران و پسران جوان در جامعه امروز می‌پردازد و بر نگرانی‌های خانواده‌ها درباره زندگی فرزندان جوان‌شان تأکید می‌کند.

چیستا یثربی، نویسنده، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است و نام او برای بسیاری از علاقه‌مندان و صاحب‌نظران رشته‌ تئاتر، شناخته شده است. او بیش از ۲۶ نمایش‌نامه نوشته و نمایش‌هایی مانند «جمعه دم غروب»، «چنگیزخان»، «اتاق تاریک»، «کارناوال با لباس خانه»، «حیاط خلوت»، «مهمان سرزمین خواب»، «زنی که تابستان گذشته رسید»، «سرخ سوزان»، «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» و «زنی برای همیشه» را کارگردانی کرده است. او تا به حال جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده و اجراهای مختلفی در خارج از کشور داشته است. «داستان پستچی» به قلم او اخیراً در فضای مجازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این قصه، داستان واقعی زندگی یثربی است.

فروشگاه بوکلند، واقع در طبقه سوم مجتمع تجاری پالادیوم قرار دارد. علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم باید به خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها