سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
نمایشگاه دروپا، یازدهم خردادماه برگزار می‌شود/ سومین حضور متوالی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران

رئیس هیأت‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران از برگزاری نمایشگاه دروپا در یازدهم خردادماه و در شهر دوسلدورف کشور آلمان خبر داد.

بابک عابدینی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: نمایشگاه دروپا مهم‌ترین رویداد تجاری صنعت چاپ و مرکز اصلی محصولات و خدمات قبل از چاپ، محصولات چاپی، محصولات پس از چاپ، ماشين‌آلات صحافی كتاب، کاغذ، تجهیزات و مواد تبدیل کاغذ، جوهر و مواد مصرفی، محصولات و خدمات نرم‌افزاری و دیگر موارد مربوط به صنعت چاپ است.
 
وی با بیان این‌که نمایشگاه دروپا هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود، افزود: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران نیز برای سومین سال متوالی به صورت هیأت تحقیقاتی و تجاری در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد؛ 60 نفر از اعضای این اتحادیه و شرکت چاپ چکاوک (آذر هلوگرام) با مدیریت آقای دلیری، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و غرفه‌ای را به خود اختصاص خواهند داد.
 
رئیس هیأت‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران با اشاره به اهداف حضور ایران در نمایشگاه دروپا، گفت: با توجه به فرصت‌هایی که فرایند برجام در اثر زحمات دولت و نظام به وجود آورده است، حضور در این نمایشگاه انگیزه‌ای برای نوسازی ماشین‌آلات صنعت چاپ محسوب می‌شود.
 
عابدینی عنوان کرد: کسب اطلاعات و دانش لازم از فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های جدید تولید محصولات چاپی، کسب دانش فنی از سیستم‌های مدیریتی صنعت چاپ و آگاهی درباره مواد و محصولات اولیه مصرفی جدید صنعت چاپ که کاهش قیمت تمام‌شده را منجر شوند، از جمله اهداف ایران برای حضور در نمایشگاه دروپا به شمار می‌آیند.
 
وی بیان کرد: با حضور در نمایشگاه دروپا به دنبال این هستیم، درباره روند تقاضای محصولات چاپی اطلاعات کسب کنیم تا بتوانیم در مسیر صادرات صنعت چاپ نیز گام برداریم.
 
نمایشگاه دروپا از یازدهم تا بیست و دوم خردادماه در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است، بیش از 120 غرفه از دروپا 2012، راهکارهای خودشان را در زمینه چاپ و بسته‌بندی در دروپا 2016 ارائه خواهند داد. همچنین برای مطبوعات تجاری بین‌المللی، نشست خبری در 12 ماه مِی برگزار خواهد شد که هدف بعدی دروپا در آن اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها