یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
پوسترهای اصلی و ترویجی نمایشگاه کتاب تهران به شهرداری تحویل داده شد/اتمام طراحی تابلوهای جهت‌‌یابی

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تحویل پوسترهای اصلی و ترویجی نمایشگاه کتاب تهران به شهرداری به منظور اکران در سطح شهر آفتاب و سطح شهر خبر داد.

محمدحسین متولی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: پوسترهای اصلی و ترویجی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به منظور اکران در سطح مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و سطح شهر، به شهرداری تهران تحویل داده شده است.
 
وی افزود: اکران تابلوهای ترویجی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران از دیروز (4 اردیبهشت‌ماه) در سطح شهر آفتاب آغاز شده است.
 
مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: مضمون پوسترهای اصلی و ترویجی نمایشگاه کتاب تهران با شعار آن، مطابقت دارد و این پوسترها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که زمینه ترغیب و تشویق مردم به مطالعه را فراهم کنند.
 
متولی بیان کرد: کمیته روابط عمومی و تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری تهران، مسیرهای ورود به نمایشگاه را با هدف ارائه انیمیشن‌های گرافیکی در آنها بررسی کرده است؛ این انیمیشن‌ها که تا اواخر هفته جاری عرضه خواهند شد، زمینه تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان را فراهم می‌کنند.
 
وی با بیان این‌که کمیته در نظر دارد، دستگاه چاپ بنرها و پوسترهای تبلیغی و ترویجی خود را در محل نمایشگاه کتاب تهران مستقر کند، افزود: طراحی تابلوهای جهت‌یابی نمایشگاه کتاب تهران انجام  شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته است. امیدواریم شهرداری هرچه زودتر به نصب آنها در نمایشگاه کتاب تهران اقدام کند.
 
مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: اکنون این کمیته در حال طراحی انیمیشن‌های نامبرده، محتواهای تبلیغی و ترویجی و آماده‌سازی متون و محتوای رادیوی نمایشگاه کتاب تهران است.  
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، رو به‌ روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها