دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
هفتمین کتاب تقی‌زاده در روز جهانی مبارزه با سرطان رونمایی می‌شود

رمان «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی‌زاده در روز جهانی مبارزه با سرطان رونمایی می‌شود.

ژیلا تقی‌زاده، داستان‌نویس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: هفتمین رمانم با عنوان «به اندازه یک نقطه» که سرگذشت مبارزه من با سرطان است، در 15 بهمن ماه روز جهانی مبارزه با سرطان رونمایی می‌شود.
 
وی افزود: از آنجا که این رمان سرگذشت واقعی من است، علاوه بر دوستان هنرمند و نویسنده، پزشکان معالجم نیز در این نشست حضور خواهند داشت. از همه کسانی که در دوره قرنطینه من به هر طریق مرا همراهی کردند یا حتی از پشت شیشه به دیدن من می‌آمدند، برای شرکت در این نشست دعوت کرده‌ام.
 
تقی‌زاده اضافه کرد: علاوه بر پزشکان و هنرمندان و دوستان از برخی اعضای گروه‌های حمایتی بیماران سرطانی نیز برای حضور در این رونمایی دعوت شده است. حضور برای علاقه‌مندان در این نشست آزاد است اما آن‌ها فقط برای رزرو صندلی باید با شماره‌های 88944906 یا 88892228 تماس بگیرند.
 
این داستان‌نویس ادامه داد: تا پایان اسفندماه امسال نیز چند جشن امضا برای این کتاب در کتاب‌فروشی‌ها و سالن‌های تئاتر در شهر تهران خواهیم داشت که خبر آن را اعلام می‌کنم.
 
ژیلا تقی‌زاده دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه الزهرا(س) است. او علاوه بر داستان‌نویسی به کار نویسندگی برای رادیو نیز مشغول است و همچنین در نقاشی و تئاتر دستی دارد. رمان‌های «جیبی پر از بادام و ماه»، «کهنه رباط» و مجموعه داستان‌های «لباس آبی روی بند رخت»، «خودنویس‌های بیچاره»، «من با یک پریزاد دوستم» و «سهم من از دریا» نام کتاب‌های اوست. رمان «به اندازه یک نقطه» هفتمین کتاب این نویسنده محسوب می‌شود.
 
نشست رونمایی از این کتاب از ساعت 17 تا 19 پنجشنبه (15 بهمن ماه) در مؤسسه بهاران به نشانی خیابان ولی‌عصر، بالاتر از زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک 21 برگزار خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها