یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
زاهدی مطلق: «مرامنامه» جایزه غنی‌پور پس از چهارده دوره تدوین شد

ابراهیم زاهدی مطلق، داستان‌نویس، روزنامه‌نگار و سرداور پانزدهمین دوره جایزه کتاب سال حبیب غنی‌پور گفت: در جلسه اخیر اعضای شورای جشنواره حبیب غنی‌پور «مرامنامه» این جایزه پس از 14 دوره برگزاری تدوین شد.

ابراهیم زاهدی مطلق، داستان‌نویس، روزنامه‌نگار و سرداور پانزدهمین دوره جایزه کتاب سال حبیب غنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: در جلسه اخیر اعضای شورای این جایزه «مرامنامه» جایزه حبیب پس از 14 سال تدوین شد.
 
نویسنده کتاب «نسل باروت» ادامه داد: در دوره‌های گذشته جایزه کتاب سال حبیب غنی‌پور، معمولاً از نویسندگان مسجد جواد الائمه برای داوری بهره می‌بردیم که این کار ما را محدود می‌کرد. با تدوین این مرامنامه که به زودی به امضای اعضای شورا خواهد رسید، می‌توانیم مرامنامه را به نویسندگان و اهل فن بسپاریم تا آن‌ها در داوری‌ها ما را یاری کنند. متأسفانه به دلیل فقدان چنین مرامنامه‌ای در سال‌های گذشته نمی‌توانستیم از نظر نویسندگان دیگر استفاده کنیم.

وی افزود: این مرامنامه باید به امضای اعضای شورای جشنواره برسد و از سال آینده ما می‌توانیم برای داوری از حضور نویسندگان و منتقدان دیگر استفاده کنیم.
 
نویسنده کتاب «تسبیح بلدوزر» اضافه کرد: پوستر پانزدهمین دوره جشنواره حبیب غنی‌پور نیز طراحی شده که چند روز دیگر آن را روی سایت قرار می‌دهیم. همچنین پس از به امضا رسیدن مرامنامه جایزه غنی‌پور، آن را نیز روی سایت جشنواره قرار خواهیم داد.
 
پانزدهمین دوره جایزه کتاب سال حبیب غنی‌پور 10 اسفند ماه در مسجد جواد الائمه برگزار می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها